Кошик
126 відгуків
+380 (66) 224-16-55
+380 (67) 982-73-23
ТОВ "РКОМ"
Кошик

IP-АТС на базі програмного забезпечення Asterisk

IP-АТС на базі програмного забезпечення Asterisk

IP АТС - це програмне рішення, яке замінює офісну міні АТС, для організації єдиної телефонної мережі для підприємства не залежно від його географічного розташування. IP АТС здатна легко об'єднати телефони центрального офісу в Києві, філій в Донецьку, у Львові, в Одесі, в Москві чи Мінську. При цьому IP АТС на відміну від цифрової офісної АТС легко масштабується. IP АТС на кілька ліній без особливих зусиль і фінансових вкладень може бути перетворена в повноцінну корпоративну телефонну станцію на 50 і більше ліній За своїм призначенням, вона, як апаратна офісна АТС. Однак за функціональними характеристиками IP АТС перевершує її на порядок. Крім того, щоб підключити IP АТС, користувачам потрібні тільки доступ в інтернет і телефонні апарати. Але головне, вона не тягне непомірних грошових витрат як при підключенні, так і в процесі експлуатації

Переваги IP-телефонії:

 

Одна з основних переваг - здешевлення телефонних переговорів. Вартість дзвінка в IP-телефонії визначається за так званою «системою з мінімальною вартістю маршрутизації дзвінка» (LCR), яка заснована на тому, що здійснюється маршрутизація кожного телефонного дзвінка з самого оптимального шляху (міський, мобільний, міста іншої країни), що дає споживачеві найнижчу ціну дзвінків.

 

В результаті Ви отримуєте:

- економію на абонентській платі за міські телефонні лінії: Вам не потрібні міські телефонні лінії, необхідно лише активувати переадресацію дзвінків з міських номерів на SIP,

- зниження витрат на міжміські та мобільні дзвінки клієнтам, постачальникам, дилерам. Використовуючи VOIP шлюз всі дзвінки з офісу здійснюються через картки мобільних операторів, при цьому маршрутизація здійснюється з префіксом операторів.

- виключення витрат на переговори між офісами в різних містах і в різних країнах. Співробітники можуть дзвонити один одному через шифрованый VPN канал.

- глобальний роумінг. IP-телефонія дозволяє операторам зв'язку дуже просто і з мінімальними витратами організувати роумінг послуг зв'язку. Це особливо актуально для операторів мобільного зв'язку – рішення, побудоване на технологіях IP-телефонії, на порядок дешевше традиційного, і володіє набагато більшою гнучкістю.

А також:

  • просте додавання телефонних ліній
  • висока якість зв'язку, набагато перевершує аналогові телефонні лінії
  • відсутність зайнятих ліній
  • інтеграція філіалів до єдиної інформаційної структури
  • можливість використання різних пристроїв зв'язку для здійснення дзвінків (стаціонарний телефон, мобільний телефон, комп'ютер)
  • велика кількість додаткових бізнес-функцій: конференц-зв'язок, переадресація дзвінків, голосове меню, автодозвон і багато іншого
  • можливість побудови індивідуальних приватних мереж підприємства (VPN-мереж)
  • конфіденційність розмов - гарантований захист від прослуховування
  • збереження історії всіх дзвінків на сервері
  • широкі можливості інтеграції з іншими системами та сервісами (в тому числі, інтеграція з SugarCRM)

  Функціональні можливості IP АТС:

  • Підключення багатоканального номера

 

Тепер Ваші клієнти не почують сигнал «зайнято». Підключивши багатоканальний віртуальний номер (SIP), Ваша компанія зустріне всіх подзвонили професійним дикторським привітанням і з'єднає з потрібним співробітником або відділом. Ви можете підключати стільки номерів, скільки Вам необхідно. Приємна новина також в тому що Ви і Ваші співробітники тепер не прив'язані до місця. Ваша компанія може переїжджати, а Ваші телефонні номери залишаться з Вами

  • Прийом великої кількості дзвінків

Ви можете організувати різні відділи для прийому дзвінків з різних номерів або ж єдиний відділ співробітників для прийому дзвінків зі всіх номерів. Всі дзвінки будуть потрапляти в чергу і кожен Ваш клієнт буде в очікуванні вільного співробітника

  • Внутрішні номери

Кожен співробітник може отримати короткий внутрішній номер. Співробітники можуть дзвонити один одному за цими номерами, зв'язок всередині компанії абсолютно безкоштовна. Також свій внутрішній номер співробітники можуть надавати Вашим клієнтам і тепер вони можуть телефонувати на Ваш багатоканальний номер і донабрать внутрішній для зв'язку з конкретним співробітником

  • Переклад дзвінка на іншого співробітника або відділу. Парковка дзвінка

Якщо в процесі розмови з'ясувалося, що дзвонить необхідний інший співробітник або відділ співробітників, Ви можете перевести його на цей відділ або співробітника. Для цього потрібно натиснути відому Вам комбінацію клавіш, а потім ввести внутрішній номер потрібного співробітника або відділу. Після цього абонент буде переведений на потрібний йому номер. Якщо ж для відповіді Вам потрібна додаткова допомога, Ви можете запаркувати клієнта і зайнятися вирішенням питання. Після того, як Ви закінчите, Ви можете зняти його з парковки і продовжити розмову

  • Переадресація

Тепер Ваші співробітники можуть приймати дзвінки на комп'ютері, IP-телефоні, домашньому або мобільному телефоні, перебуваючи в будь-якій точці світу.. Phonet доставить дзвінок на засіб зв'язку, яке найбільш зручно для Вас і Ваших співробітників!


 

  • Голосове меню. Голосове привітання (додаткова функція)

Ви надаєте широкий спектр товарів або послуг і хочете дати можливість клієнтові вибрати самостійно що йому потрібно? Хочете приймати заявки в неробочий час? Хочете мати індивідуальні привітання для користувачів або відділів? Тепер все це стало можливим. Голосове меню зніме частину роботи з секретаря і дасть можливість клієнту вибрати потрібний йому відділ або співробітника. Меню для неробочого часу допоможе конвертувати клієнтів навіть у неробочі години. Тепер зателефонувавши в неробочий час, Ваш клієнт зможе диктувати заявку, запис якої миттєво Вам буде надіслано на e-mail

  • Загальна книга контактів

Додавайте необмежену кількість контактів в загальну книгу контактів. Тепер всі Ваші співробітники будуть бачити ім'я, по батькові та прізвище клієнта при вхідному дзвінку.

 

  • Отримувати голосові повідомлення на e-mail

Голосові повідомлення доставляються прямо на Ваш e-mail. У листі може прикріплятися звуковий файл для відтворення

 

  • Аналіз рекламних компаній

Який Ваш місячний рекламний бюджет? Скільки дзвінків приносить той чи інший реклмный носій? Скільки дзвінків конвертується в операції? Розміщуйте різні віртуальні номери на різних рекламних носіях і отримуйте зведення даних по всіх дзвінків за певний період у вигляді чисел і графіків, аналізуйте наскільки виправдані Ваші витрати, що спрацювало, а що ні!

 

  • Ведення обліку всіх дзвінків

Ви знаєте, скільки дзвінків приймається у Вашій компанії щодня? А скільки втрачається, і з чиєї вини? Тепер Ви маєте можливість переглядати цю інформацію

 

  • Запис дзвінків

Як впровадити скрипти для відділу продажу та відділу підтримки? Як зробити так щоб Ви змогли перевірити якість обслуговування клієнтів? Тепер Ви можете записувати розмови Ваших співробітників з клієнтами. Це корисно як для підвищення якості роботи Ваших співробітників, так і для розбору спірних ситуацій.

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner