Кошик
126 відгуків
+380 (66) 224-16-55
+380 (67) 982-73-23
ТОВ "РКОМ"
Кошик

Функционал ІР АТС

Ціну уточнюйте

  • В наявності
Функционал ІР АТС
Функционал ІР АТС В наявності
Ціну уточнюйте
+380 (66) 224-16-55
моб.
  • +380 (67) 982-73-23
    офис
+380 (66) 224-16-55
моб.
  • +380 (67) 982-73-23
    офис

Замовлення тільки за телефоном

повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Не секрет, що телефонні розмови є однією з головних статей бізнесу та однієї з його головних витрат, особливо міжміських та міжнародних. Ми пропонуємо рішення, яке дозволить скоротити витрати, підвищити ефективність, посилити контроль і збільшити продажі, підвищити мобільність офісу і його співробітників, об'єднати віддалені офіси в одну мережа. 

Ключові переваги IP АТС:

- не ліцензуються за кількістю з’ єднаних абонентів і ліній;

- не вимагають щорічних платежів за використання;

- керування і налаштування через Web інтерфейс;

- інтеграція з різними системами;

- Висока надійність і масштабування.

 

Можливості IP ATC:

 

  • Велика кількість дзвінків

Ви можете організувати різні відділи для прийому дзвінків з різних номерів або ж єдиний відділ працівників для прийому дзвінків з усіх номерів. Всі дзвінки будуть попадати в чергу і кожен Ваш клієнт буде в очікуванні вільного співробітника

  • З' єднання зовнішніх ліній за допомогою sip 

  • З' єднання абонентів

Кожен працівник може отримати короткий внутрішній номер. Співробітники можуть телефонувати один одному по цих номерах, зв'язок всередині компанії абсолютно безкоштовний. Також ваші працівники можуть повідомляти своїм клієнтам, і тепер вони можуть дзвонити на ваш багатоканальний номер і отримати внутрішній для зв'язку з конкретним співробітником. Налаштування стаціонарних ipp-телефонів, або sipp-клієнт, або soft-phone

  • Ідентифікаційна абонента (Ідентифікація ідентифікаційного абоненту).GSM сеть)

Підтримується служба визначення, що викликає абонент (Caller ID)

 

  • Абонентські функції:      

*  Перевод на інший співробітник або відділ. Паркування дзвінка 

Якщо у ході розмови з’ясувалося, що той, хто дзвонить, потребує іншого працівника чи працівника, ви можете перевести його на цей відділ або співробітник. Для цього вам слід натиснути комбінацію клавіш, а потім ввести внутрішній номер відповідного працівника або відділу. Після цього той, хто дзвонить, буде перекладений на потрібний йому номер. Якщо вам потрібна додаткова допомога, ви можете запаркувати клієнта і вирішити його питання. Після того, як ви закінчите, Ви можете зняти його з парковки і продовжити розмову

            *  Переадресація

Тепер ваші співробітники можуть приймати дзвінки на комп'ютері, IP-телефоні, домашньому або мобільному телефоні. Phonet доставить дзвінок на той засіб зв'язку, який найбільш зручно для Вас і Ваших співробітників! Налаштувати день/ нічний режим.

* Відеовизву

Можливість на виконання відеозв'язку між абонентами за допомогою IP-телефону, софтфону або іншого пристрою.

* Утримувати дзвінок

Кожен дзвінок можна поставити на утримання, де дзвоник буде програватися будь- яка завантажена  мелодія

Конференц зв'язок

Проведення конференції між декількома абонентами, навіть не є абонентами АТС

* Перехоплення дзвінка

Можливість "забрати" дзвінок будь-якого користувача, в тому числі під час його відсутності

Режим очікування дзвінка

Режим "не турбувати" 

 

  • Ведення обліку всіх дзвінків

Ви знаєте, скільки дзвінків приймає ваша компанія щодня? А скільки втрачено, і з чиєї вини? Тепер ви можете переглядати цю інформацію.

* Загальна статистика

про кількість дзвінків за час, фільтр про дзвінки: відведену, пропущену, не відведену.

* Експортувати дані

Можливість експорту табличних даних у табличні і графічні формати

 

  • Аудіозапис всіх дзвінків

Як можна впровадити скрипти для відділу продажів і відділу підтримки? Як зробити так, щоб Ви змогли перевірити якість обслуговування клієнтів? Тепер ви можете записувати розмови ваших співробітників з клієнтами. Це корисно як для покращення якості роботи ваших співробітників, так і для вирішення спірних ситуацій.

 

  • Маршрутизація дзвінків

* Вихідні маршрути

Вказує на налаштування транків (за порядком)  для виконання викликів 

Цінність виклику в IP-тефонії визначається так званими «системами з мінімальною вартістю маршрутизації дзвінка» (LCR, Last Cost Routing System), що ґрунтується на тому, що здійснюється перевірка пункту призначення кожного телефонного дзвінка, як тільки він зроблений всередині мережі, що дає споживачу найнижчу ціну.

За умови сумісності з GSM-номерами, яка зараз дуже поширена, постачальники систем з мінімальною вартістю маршрутизації дзвінка LCR більше не можуть покладатися на використання префікса номера, для того, щоб визначити, як перенаправити (маршрутувати) дзвінок. Замість цього вони повинні знати фактичну назву мережі мобільного оператора для кожного дзвінка, щоб здійснити його маршрутизацію.

* Вхідні маршрути

Персональна обробка кожного вхідного маршруту (телефонної лінії)

* Автоматично розподіляти

Можливість автоматичного розподілу вхідних дзвінків  Залежно від місцевості, що дзвонить

 

  • Голосове меню. Голосове привітання 

Ви пропонуєте широкий вибір товарів або послуг і хочете дати клієнту можливість вибрати самостійно? Хочете прийняти заявки в неробочий час? Хочете мати особисті вітання для користувачів або відділів? Тепер усе це стало можливим. Голосове меню зніме частину роботи з секретарем і дасть змогу клієнту вибрати відповідний йому відділ або співробітник. Меню для неробочого часу допоможе конвертувати клієнтів навіть у годинник. Тепер зателефонувавши в неробочий час, Ваш клієнт зможе надиктувати заявку, запис якої миттєво буде відправлено Вам на e-mail

  • Налаштування функції DISA 
  • Загальна книга контактів 

Додайте необмежену кількість контактів у загальну книгу контактів. Тепер усі ваші співробітники будуть бачити ім'я, відмість і прізвище клієнта при вхідному дзвониці.

  • Віртуальні приватні мережі (VPN)

IP-телефонія є ідеальною технологією для побудови віртуальних приватних мереж підприємства. Головна риса технології VPN - використання IP-мережі в якості магістралі для передачі корпоративного IP-трафіку. Інтернет VPN вирішує завдання з'єднання корпоративного користувача до віддаленої мережі і з'єднання декількох віддалених ЛВС і АТС в одну корпоративну мережу передачі голосу і даних.

  • Інтеграція філіалів в одну інформаційну структуру

Останнім часом з розвитком інформаційних технологій і збільшенням пропускної здатності каналів все для найбільш оперативного вирішення ділових завдань філіали компанії об’єднуються в одне ціле, утворюючи інструкцію. Тому що пропонована технологія використовує зв’язок як мережу передачі даних, то з’являється можливість об’єднувати не тільки комп’ютерні мережі, але й телефонні.

  • Віджет « Замовити дзвінок» на Ваш веб-сайт 

Ще один спосіб збільшити продажі - встановити кнопку « Замовити дзвінок», для замовлення моментального дзвінка, прямо з веб-сторінки. Після того як клієнт залишив свій номер телефону і натиснув « Подзвоніть мені», ваш робочий телефон за кілька секунд, автоматично додзвониться до клієнта.

  • Аналіз рекламних компаній 

Який ваш місячний рекламний бюджет? Скільки дзвінків приносить той чи інший рекламний носій? Скільки дзвінків конвертується в угоди? Розміщуйте різні віртуальні номери на різних рекламних носіях і випадкуйте звідки даних по всіх дзвінках за певний період у вигляді чисел і графіків, аналізуйте наскільки виправдані Ваші витрати, що спрацювало, а що ні!


 

 

 

Інформація для замовлення
  • Ціна: Ціну уточнюйте

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner